Idol.

God Morgon!
(eller a, har vart vaken sen tio)

Har ätit frukost och sitter nu o kollar på idol reprisen.
Inatt vaknade jag utav att dom jävla brudarna dörren brevid oss, hade efterfest inatt. stod och skrek i trappen, plingade på våran dörr och nere i porttelefonen! Jag var så trött och arg. MEN vi ger igen när dom minst anar det, vi kör ett kalas idag(kanske :P) Nä, men det vart inte skoj! och sen så pratade Mikaela i sömnen, som jag vaknade till utav oxå :P
Har haft en väldigt, väääldigt jobbig natt :P

Igår, var jag och Mikaela bara hemma, kollade på körslaget, och sen började vi kolla på skruva den som Beckham, men kollade inte färdigt, för vid elva låg vi i sängen redan :P Det var faktiskt rätt gott. Inte vakna bakis och jävlig idag, så gött!!

Idag vet jag inte vad som händer, med tanke på att det regnar och är kallt ute, så blir det väl en dag inne, mindre skoj.
Nä, nu vet jag fan inte vad jag ska skriva mer, men vi höres väl senare!
Kyss Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0