hoooj

jaha, då har man precis kommit hem från jobbet då.. idag har tiden bara sprungit iväg, idag var alla mina kära stammisar på cafet, dom är så roliga :) nu blir det käk, kyckling, ris o sås, gott gott!

idag skulle dom sparka två stycken från pappas avdelning på jobbet, jag hoppades på att det var han, för då skulle han flyttat upp hit, med ikke, han fick behålla det.. men han är allt lite sugen på att flytta upp andå.. vi får se hur det blir.. han kommer upp på fredag o hälsar på oss, ska bli kul :)

nästa veckan kommer bli ball, på onsdag ska jag jennie o cheripopp gå på rödamattan o klä upp oss till topp, för då blir det bio med alla norska kändisar, (fråga mig inte hur cherie fick tag på biljetterna :P.) På torsdag blir det nån slags gala, typ som ladys night, sen kommer pappsen.. igår satt vi och planerade lite smått vad vi ska göra på jul, kom fram till att vi antagligen slänger på oss skidor och hyr en stuga någonstans, det kan nog bli riktigt mysigt :) Jaja nu blir det mat.. sen blir det kaffe rep hemma hos wissman..

adjö /mikaela

Kommentarer
Postat av: Angelica Johansson

Hälsa tomas när han kommer från mig om du kommer ihåg det. ni får ha det så bra i norge :D pusshej

2009-10-08 @ 19:44:37
URL: http://gellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0