Hjälp!

Jag vill hitta mej en vinterjacka! Men vart jag än kollar så hittar jag bara skit! Jag vill ha en helt jävla vanlig jacka, som är varm! Dom jag har hittat kostar fan skjortan! jag är snål! :P

Förut när jag åt, så isade det till som fan i min tand, tänk om jag har fått hål? jag vet inte hur det känns för jag har aldrig haft hål förut :/ faen, detta var det sista gratisåret för mej hos tandis! är det ett hål jag har så är det sån jävla otur! ska såklart komma när det kostar pengar!

Sen så är jag jäkligt sugen på lite chaithe, men jag har ingen mjölk! Det är kallt och regnigt ute, fan heller att jag springer ut! förut var jag nära på att göra the och hälla i matlagningsgrädde :P Det kan ju inte smaka något vidare väl? Någon som vet? svara fort! ;P

Mikaela är för rolig, hon vill gå runt på oktobersmarknaden på lördag o smygsupa tidigt på morgonen, Vin dessutom :P Vi får se på det Mickis, du vet jag är inte den som säger nej ;) Nu är det hennes tur att gå till bolaget, hon är ju 20 jordsnurr nu den lilla dockan :P höhö

Om man kanske skulle göra sej lite kaffi istället & ta en rök on the balcony ;) Det låter oxå gött!

Kyss & hajj Jennie ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0