hemma!

Gött mooos säger jag bara! hemma från jobbet :) Har ont i fötterna, men jag har mej själv att skylla, glömde mina clownnäsa-röda crocks hemma i Sverige(haha nu när jag skulle stava till Sverige, så hade jag glömt bort stavningen, skrev swergie, hahaha jag MÅSTE tillbaka snart :P hahaha)

Jag och Mickis är fattiga som två kyrkråttor som har blivit utslänga från självaste kyrkan! så det blir att skrammla ihop mynten, ta panten och tömma dom sista kronorna på kontot, för att få ihop till cigg, mat o till något nöje idag, illa säger jag!

Jag drack endast tre eller fyra glas rött igår, men jag hade en sån jäkla rödvinshuvudvärk på jobbet idag! och ingen värktablett så lång ögat nådde, för jag knaprade i mej dom förra bakfyllehuvudvärken. Så jag fick bre på det falskaste leendet jag hade i dag, för jag led verkligen! Men varje gång jag fick gå ut och ta en cigg och kaffe försvann den, för att sedan komma tillbaka lika fort :/

Nä, nu blir det till och ringa Juggen(aka Jonna), så hon kan rumpa hit någon gång, hon sitter väl hemma o kollar på telefonen och bara längtar tills hon ser mitt namn på displayen :P

Kyss Jennie

Ps. här får ni ett kort på Mickis från igår kväll när hon låg o snålåtchips i sängen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0