HEJ!

Hej!
Det har vart en hård dag idag. förjävla trött och en gnutta bakis har jag vart.
Igår blev en riktig höjdarkväll, slutade jobba kl 16.30 och eftersom att det brann på natioalteatret och var kaos i stan eftersom att dom hade stängt av alla t-banor och trickarna gick lite som dom ville, så fick jag köra på en powewalk ner till staden och träffa micke och jennie shoppa stressa stressa och stressa hem slänga mej in i duschen och fixa till mej. Fick på mej mina nya klackskor som jag har köpt och sen hem till jennie och mikaela och sen till majorstua för att äta på yayas men allt om det har ju redan jennie skrivit allt om så det behöver inte jag göra.
efter den supergoa middagen åkte jennie hem och jag och mikaela drog vidare till en krog som hette villa. Trevligt ställe det där.
där hängde vi ett tag tills mikaela åkte iväg på efterfest och jag hängde kvar med en trevlig prick som jag träffade, när det stängde blev det en liten promenad med pricken och sen en taxi hem eftersom att jag skulle jobba idag. så jag kom väl i säng runt femsnåret.
så som sagt blev det ett helvete i början på jobbet, men efter en trippel kaffelatte och några våfflor mådde jag bra igen.
nu är jag hemma och tänkte skriva lite om "the big city life" ikväll blev det fest igen så nu blir det att öppna första cidern ta en liten en och sen hoppas att kvällen blir lyckad!
imorgon blir det idol repris kl tolv och efter det tillhör jag bloggen hela dagen! SÅ LÄS
over and out jonny-jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0