Guten Morgen!

Tjenixen!

Vaknade nyss, ligger fortfarande i sängen och göttar mej, kollar på den enda svenska kanalen vi har, tv4 ;)

igår var ju vi och hälsade på Jonna på hennes jobb på sten och ström, ett pyttelitet café som låg under en trapp typ :P haha. Vi satt iaf där o drack kaffe och käkade kakor :) höhö. Jonna slutatade typ halvåtta, då gick vi till ett café på Karl Johan. alla som var på det cafét var svenskar :P haha så jävla fult!

Nu ska jag upp dricka mitt efterlängtade kaffe och käka Mikaelas bröd(Hon skulle nog kunna ha sex med det brödet, så mkt tycker hon om det :P) sedan vdet jag fan inte vad jag ska göra, börjar ju jobba kl 5 idag....

Här kommer lite bilder från fikastunden igår, se och njuuuut ;)

Kyss Jennie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0