Guten Morgen!

Nämen! Heeeej ;)

Jag är väldigt pigg för att vart uppe så länge som jag har :) gick upp vid åtta för att ha lååång tid på mej för att äta frukost, sminka mej m.m
Inatt drömmde jag en sån sjuk dröm, jag fick trillingar och dom födde jag hemma för att jag glömde att ringa bb :P det var en sån verklig dröm, jag drömmde tom. att jag skulle pröva och amma dom, natta dom, och att dom hade det svårt o sova så dom fick sova mellan mej o tobbe :P sen på morgonen vaknade jag utav att jag fick ett sms, o då drömde jag nog fortfarande för jag var helt säker på att det var Cherié som skulle gratta mej för mina små barn :P haha.

Nä nu sitter jag här vid datorn, ska åka om en kvart ungefär, Mikaela stensover så jag får vara tyst, för man ska inte väcka den björn som sover säger dom ju!
Ska nog gå till deli de luca o köpa kaffe innan oxå, Mickis tipsade mej om att dom har biiiiilligt kaffe där i tre veckor :)

Nä, nu ska jag åka, puss och hej leverpastej Jennie B-)



Se så pigg jag är! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0