god morgon, eller inte ...

hello..
satan i gatan vad sick and tired jag är :P Den goda rödvinsmaken sitter kvar o förpestar hela min mun :/ måste upp nu o dricka kaffi innan jag blir bakis eller till och med kanske full av skiten :P Om endast en havtimma måste jag resa mej upp från denna underbara varma säng! isch! Då blir det jobba järnet, med Mickis idag oxå, ska bli kul o se vad för slags humör hon är på idg. Kan slå vad om att hon är grinig som en liten trött unge! Och då är det jag som får stå ut med skiten, för emot andra så smilar hon på. Dom skulle bara veta! Jag själv får blickar från ett hörn som skulle kunna döda om det skulle vara på det viset. Då blir jag arg, så arg att jag skulle vilja möblera om hennes ansikte! Eller a, kanske inte riktigt så, men nästan!
Mikaela kan konsten att vara arg och irriterad, Verkligen!
Nä men vad fan, ett inlägg om Mikaela, fyfään, det var absolut inte meningen. Bara gled in på arga biet helt utan orsak. jaja, ska aldrighända igen!

Nu får jag fan lägga på ett kol, för nu brinner det i knutarna, som en vis man sa till mej en gång i tiden.

Kyss & Hej Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0