God dag!

Då sitter man här igen som så många andra dagar, äter samma frukost, kollar på samma saker och lyssnar på samma musik.
Jag undrar om det är något som alla människor har inbyggda i sina huvuden att kunna göra samma saker varje dag utan att bli så trötta så dom inte står ut längre?!
Idag ska jag jobba, på steen & ström. Ska bli kul, ser alltid det possetiva i alla trevliga damer och blinda gubbar som kommer och vill fika hos mej.
exakt åtta minuter kvar tills jag måste gå..
Jag är lite avis på jennie och mikaela denna vecka faktiskt, som ska få gå och kolla på en av världens bästa filmer (tror jag) och få gå på röda mattan och grejer. själv ska jag ränka ner varje dag, varje timma, varje minut och sekund till fredag. Då är det lön! Ska även tala med chefen idag och fråga om jag kan få jobba tidigt på fredag, så att jag hinner åka inte till stan och köpa något nytt innan vi går ut och tar oss lite mat och firar mikaela en gång för alla! Men sen måste man ju även tänka på att det alltid kommer en dag efter också. som jag naturligtvis ska jobba på.
jaja, nu ska jag borsta tänderna, ta på mig mössan och gå ut i det kalla!
good bye! //Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0