Ge mej en liten en

Manus eller ej, jag skriver iallafall till skilnad från mikaela som bara går in och läser om vad vi har skrivit. Jag tycker snart inte att hon ska få vara med på bloggen längre om hon inte skärper till sig. det var ju hon som pratade om att skaffa sig en och när hon väl har en kastar hon bort den som en vante i snön. Skäms mickis!
Jag har alltid cigg, och när jag bara har ungefär tre kvar så köper jag ett nytt paket. Men igår lyckades jag faktiskt glömma det. Så när jag fick ett trevligt samtal igår natt som betydde kedierökning hade jag bara en kvar som snabbt gick åt. och nu sitter jag här ciggtomt är det i alla mina fickor och inte en enda liten så långt ögat kan nå. Men det är väl egentligen bra antar jag. borde kanske sluta nu när jag inte har cigg. Så kommer det inte bli, jag kommer springa direkt ner till affären innan jobbet och köpa ett stort paket röda prince, såsom alltid.
idag jobbar jag till 19.30.. förjävla roligt ska det bli, nooot!
Nä nu ska jag föna håret, plocka in frukosten och bege mej iväg.
Adjö //jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0