fotvärk!

Heey!
Nu är det Jennie här ;)
Fyfaskien vilken dag på jobbet, var på ett annat ställe idag o jobba, i Alna. Det var liiite mer och göra än vad jag var van vid :P En bra dag på det andra cafét ligger kassan på 20-25 tusen, här låg kassan på 45-50 tusen idag! PÅ ETT CAFÉ! fatta! men nu är jag hemma och lycklig :) en öl i handen o väntar på att duschen vill ha mej ;) för sen blir det party igen, och idag ska jag festa för imorgon är jag ledig :) gött mos på det aZZå! Jag ska vara så full så Mickis o Johnny ska få bära hem mej ;) Jennie gillar´t!

När jag åkte bussen till jobbet idag såg jag en väldigt rolig restaurang, Indisk var den och heter "Lilla gutta från calcutta"! hahaha, så jävla fult :P Där ska jag käka en vacker dag!!

Nä, nu ropade duschen på mej, dax o sticka!

Kyss & haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0