....

Satan, jag fattar noll. Försöker fixa lite med bloggdesignen, MEN för det första så är det såå boring, och sen så är det svårt! Inget blir rätt och funkar något så är det ändå något som fattas. Jag lägger ner nu! Orkar verkligen inte.

Lyssnar på Nationalteatern, det var länge sen, och det är synd, för dom är förjäkla bra! Förr lyssnade jag jämt på dom. När jag var tio gick jag ofta och sjöng på  hela "kolla kolla" haha :P

Jag längtar verkligen till nästa helg, för då åker jag hem! Äntligen. Ska försöka åka hem så tidigt så möjligt på veckan. så jag får mycket tid hemma :) Ska ta med lite grejer tillbaka till Oslo som jag glömde sist. Som mina crocks, ah det ska bli skönt och jobba i dom. De är som bomull om fötterna ;)

Mikaela är förjävla rolig att dricka rött vin med, hon får sånna fylleläppar(hahaha jag börjar skratta bara jag tänker på det). Men dom blir verkligen lila, och det räcker med ett glas. Både tänder och läppar. Jag ska försöka smygfota det någon gång så ska ni få se.
När hon vaknar på morgonen dagen efter så är dom fortfarande lika lila, så ingen idé att ljuga för chefen! Hahahaha!
Min fylle-lillasyster som jag får ta hand om, annars slutar det nog illa för henne!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0