?

Hej!
Vettefan vad det var med blogg.se igår, jag kom inte in på hela dagen. hade lite dåligt samvete över det och låg med ångest hela natten(höhö), nämen nu funkar det så nu tar vi nya tag vettu ;)

Jag vakande nyss och klockan är halv tio. Jag ska ner till stan och möta Jonna, hon ska följa med mej till banken, handelsbanken då. Jag var på banken igår och det gick skit! satt där i en timma och det var en mupp som satt i kassan, satt o blinkade med ena ögat hela tiden till mej(flörta hon med mej? :P), sen funkar inte mitt leg, för att det endast var ett leg, hon behövde ett pass. MEN mitt leg är ett idpassleg! som jag har köpt hos polisen och det SKA funka, för det gjorde det för Mickis ju! sen får jag inte öppna ett konto pga att jag inte har en norsk adress ännu! Jävla Dnb nor! så det blir o testa på handelsbanken idag. Cherié sa att det skulle funka där, eftersom jag har handelsbanken i Sverige. Hoppas det!

Idag är det även tvättid, men jag får nog skita i den, för ikväll är det ju Fame filmen o röda mattan. sköj! så då blir det te och kamma burret och borsta tänderna ;) för en måste ju vara fin!

Nä, nu måste jag gå in o duscha, vattnet står ochh rinner och jag har lite bråttom, Jonna står och väntar!

KYss&Klem Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0