Eeh

dagen i all ära är svin kall och äcklig, jag är trött och hungring. Funderar på att gå ner till kiwi och köpa lite mat. Idag fick jag mn efterlängtade kod till mitt kontokort, som jag har väntat på i ett antal veckor. Så nu ahr jag ett kort utan pengar. känns bra. bara en vecka kvar till lön. dagarna räknas. Har inte träffat mina kära kusiner sen i måndags, känns lite konstigt och som om något är förlorat. jag har tydligen missat en del också som jag får läsa om på bloggen eftersom att det är all vår komunikation nu för tiden. den här veckan har jag känt att jag vill bo i trollhättan, men bara för tillfället i ungefär två veckor till, inte mer, för jag gillar Oslo. Det påminner mycket om Göteborg tycker jag.
Läste precis min kära vän lisas blogg där hon skrev att hon var hungrig och när hon är det brukar det oftast bli en macka, så får det noh bli för mej med.
Ikväll kl sju för att vara exakt ska vi gå iväg till vår nya lägenhet och kolla läget och mäta lite. Satt inne på IKEAs hemsida igår och kollade lite nya möbler som jag hade tänkt köpa. Ska bli sjukt kul och jag längtar så mycket! Jag bestämde mej för att mitt rum ska gå i valnötsfärg och mörkt trä. Det kommer nog bli bra. Nä nu blir det macka, te och cigg och ett samtal till en vettig människa som tycker att det är lika trevligt att röka tillsammans som jag tycker!
Ajökens!
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0