usch, fy o blä!

Då har man kommit hem från en lång dag på jobbet, gick upp 05.30, vilket jag gör varje Tisdag, inte kul.. det värsta med att börja så tidigt är att jag måste ner i t-banan, och där sitter alltid så jävla äckligt folk vid den tiden, ni fattar nog vad jag menar! usch, är alltid lika rädd när jag ska ner, tror alltid att dom ska hoppa på mig eller nått.. som imorse så var det överdrivet mycket folk.. :/

jaja, imorgon ska jag hem till Wissam och dricka lite kaffe innan jobbet, han ska sjunga för mig, får la hoppas att han har bakat en tårta också! han är en trevlig prick den dära Wissman! ne nu ska jag äta nått sen ta en varm dusch! svinkallt här! :S
Adjöken sa fröken /Micke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0