Dra på trissor

Vilken dag! Børjade med att jag børja jobba på colosseum kl elva, dær det var reda dårhuset. hur mycket folk som helst och kaos. slutade dær kl ett och vidare till steen och strøm dær det var lika mycket folk och sjukt mycket att gøra. først nu har det lugnat ner  sig och jag har fått æta och sitta ner før førsta gången idag. Det ær kul att det ær mycket folk och att det finns saker att gøra, men det finns æven en gæns.
Om en timma slutar jag. då blir det lite trøst shopping och sedan hem och vila. ska æven slå en pling till mina kusiner och kolla vad dessa mænniskor sysslar med.
Helg.. hade ju vart gøtt om man inte jobbade som en dåre. imorgon ær det påt igen och nya tag.
Nu ska jag  ta berget med disk som tydligen inte diskar sig sjælv.
Adjøkens Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0