Bakruset har gått över!!

Heeeej!
Fan inget bloggade alls idag, slå dom andra sen! Men jag kan skylla på mitt bakrus idag, kramat holken heela dagen, usch!
Men skoj hade vi igår! Jag o Jonna satt hemma till halv tolv, drack o tjöta som fän. sen drog vi till Mickis som var hemma hos Wissam, vi satt där i någon timma tills vi bestämde oss för att dra till ett ställe som heter The Villa. House krog, inte min stil. fick ont i huvudet och i öronen :P jag hörde tinitus komma! :P
Innan krogen såg vi Jonna sitta o kissa på ett torg och vi dansade polka med några Zigenare som var gatumusikanter, skoj mikaela gav dom svenska pengar den snåle jävla norbaggen!
Efter krogen som stängde tre eller fyra drog vi hem till Wissam igen o efterfestade till sju åtta någon gång, vid elva var jag hemma imorse :P fan vilken natt, men fan vad jag har skrattat. Jag är nog den roligaste jag vet! bara matar skämt hela tiden. är som en maskin ;P

Idag har vi bara sovit hela dagen, kollat på lite tv, spytt och sovit. Vi åt äcklig norsk kebab förut, det var äckliga köttknurtar som var svarta och gråa :S aldrig igen. Hyrt film har vi oxå gjort, blir någon jävla wallanderfilm sen med pillirumpenbågar och chips :)

Idag fick även Mickis o Jonna testa på o ha långt hår, hahaha usch fult!

på Onsdag åker jag hem, gott! fan jag ska ha så tråkigt som möjligt, då går tiden saaakta :)

Nä, nu blir det filmen!

Kisses Jennie


Jonna & Mikaela med negervakten :P


Inne på Dasset!


Mikaela idag med låångt hår ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0