Bakis och äcklig!

usch ad dåligt jag har mått idag! har legat i soffan och kollat på the city hela dagen och inte orkat röra på mej.
Igår ble det kalas i vårt lilla hem. Först match Sverige-Danmark. Som nog dom flesta vet slutade i ett totalt fiasko. Så när matchen ar slut och Seriges landslag kommer att få det jobbigt framöver dränkte i våra sorger i alkohol.
Alkoholen fortsatte strömma hela kvällen och vid 01.00 gick vi ut till en krog som verkligen levde upp till sitt namn, Kaos. Väldigt mycket folk på en lite för liten yta. Killen som jag pratade lite med och som första intrycket för mej var "nämen han är nog rolig att prata med" förändrades mycket snabbt när han slickade sitt hår bakåt och berättade att han jobbade på en advokatfirma. Då bestämde jag mej för att gå ut och röka och snubblade till lite på hans spets skor.. hans utseende talade för sig själv om man frågar mej.
Annars hade jag en grymt trevlig kväll. Jag trodde inte att jag var så full som jag tydligen var, för idag har jag inte mått alls bra. Men det var det värt, för hur många helger ska man behöva ta det lugnt och äta chips innan man får leva lite?
Nu ska jag gå och hänga upp min tvätt och sedan sätta på en film.
hej då! //jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0