Bag in tha box ;)

Hello ;)

Kom hem från jobbet för en timma sen ungefär, sitter här med min gravt alkoholiserade lillasyster, vi har tänkt oss att dra i oss det sista i bibben här, det är ungerfär 2,5 liter kvar, det blir lite rött från chile, smuggel vin skulle jag tro att det är :P Men funkar i krig!

Det blir en lugn helg för min del, har druckit några helger, månader och år i rad så det behövs lite vila från skiten :P höhö, men ett glas rötjut har ingen människa dött utav ;)

Fick idag äntligen lämnat in mitt skattekort och kontonummer på jobbet, så att jag kan få lön någon gång. Det var änna sista dagen :P Så den 16:e smäller det! Då jäklar! Money money money must be funny!

yada yada, nå gidder jeg ikke mer!

Kyss & klem Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0