Always famous

Hej och hå!
Idag har jag hunnit göra mycket saker ska ni veta. Jobbade, Fick ringa efter vakten för att det kom in två pundare och satte sig och började mecka med något som verkligen inte var fika och jag vågade inte köra ut dom, så jag behövde en stor och stark man som ville göra sig förtänt av sitt jobb. Sen fick jag en rejäl utskällning av en gubbe som tyckte att jag tog alla hans pengar.. Jag som trodde att gubben skojjade med mej stod där och skrattade, det gjorde honom bara ännu mer förbannad så han tog sin fika och gick. Kanske var lika bra det.. Efter jobbet ringde mikaela som också slutade kl tre. Vi bestämde oss för att mötas på järnbanetorget för att fönstershoppa. Med andra ord, titta ut allt som vi ska köpa på fredag när vi får lön. :) KUL ska det bli! jag slutar 16.30 på fredag så då blir det att slänga sig på första bästa trick, möta mikaela, shoppa, hem, duscha, pudra näsan, göra något åt håret och sedan slänga sig på nästa trick hem till jennie och mikaela för att sedan gå ut och äta och leva lite.
Men en dag i taget, det är ju inte fredag än..
När jag kom hem från fönstershoppningen frågade rasmus om jag ville följa med till IKEA, och självklart ville jag det, även om jag bara hade 100 kronor på kontot så skulle det ju blir kul att få drömma lite och få lite inspiration till mitt nya rum. och så sant som sagt, det fick jag.
Vi har även fått ett JA till att få flytta in i lägenheten en vecka tidigare. Så nu flyttar vi om en vecka på lördag! Och gud vad vi längtar, vi pratar om det hela tilden, och jag tror att vi alla är lika trötta på våran nuvarande lägenhet.
Till flytthelgen kommer även Lisa upp och hälsar på/hjälper till. Det ser jag fram emot nästan ännu mer. Har ju inte träffat henne sen Augusti och det känns ända in i ryggmärgen nu faktiskt.
Eftersom att jag inte hade tänkt att åka hem till trollhättan på ett tag, ska hela familjen komma upp till mej och hälsa på istället. Den 7:e november var det väl plnerat..
Nä nu blir det te och macka!

Kyss /Jonna
(rubriken är ungefär så jag inte känner mej nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0