Aah.

Fasiken vad trött jag är! Ändå vaknade jag av mej själv nyss, och kan inte somna om. Så jag sitter här i soffan med datorn i knät och Simpsons på norska är på tv.
Idag är fanskapet ledig(med andra ord moi), vad ska man hitta på? börjar bli skitless på dessa tråkia lediga dagar, okej, "det finns aaaaaalltid något att hitta på i en storstad", men jag är själv och min fantasi är inte den bästa! Det blir iallafall en långpromenad idag, det är en sak som är säker, med tanke på att vi bara satt inne igår och mögla :P

Den här veckan blir nog bra, Fame bion och röda mattan på onsdag och någon smygpremiär av något slag på torsdag. När Cherié berättade om Torsdagen så snappade jag bara upp att det fanns en bar där, så det blir nog skiitskoj :D Och till helgen kommer kanske Far, då blir det ut och käka hela helgen och ett jävla fyllekalas :P Han är som mej, gillar att ta till flaskan ;P hahaha
Helgen efter det åker jag nog hem, för då händer det oxå en rolig grej :P Mustasch i Göteborg! woho, det blir tredje gången jag ser dom nu då, men man kan faktiskt inte se dom för många gånger. Så jävlabra är dom!
Egentligen hade jag velat åka hem helgen efter det oxå :P för då är det oktobermarknad hemma, alltså partey hela dagen :) men men, vi får så, hellre Mustasch än marknad, och hellre lön :P

Faen, jag saknar den däringa jättebraiga reklamen som gick i Sverige, du vet "Pappa, vad betyder Kamasutra?" "Men pappa vad faskien är det här? tanten är ju naken" hahaha, en utav tidernas bästa reklam!

Nä nu får Jennie gå och göra lite kaffe till sej själv, för här kan hon fan inte sitta hela dagen!

Bajbaj Jennie


Åh, här har vi ju mina pöjkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0