16.30

Nær man jobbar på Steen&strøm ær det som att jobba på en kyrkogård, helt døtt..
nu ær jag också vældigt olydig, det ær strænga regler om att man inte får gå ut och røka under arbetspasset och man får inte sitta vid datorn. Men det ær måndag och inte en kotte som vill fika idag, så kl fem har jag bestæmt mej før att gå ut och røka..
Mikaela slutar jobba kl fem idag och jennie ær ledig så dom ska væl ta sig ner till stan och komma och umgås med mej sen, ska bli kul. jag rænknar ner minuterna! :) efter jobbet ska jag førsøka øvertala mina kæra kusiner att gå och ta en kaffe på vårt Cafè. Ett jætte mysigt cafè som ligger på KarlJohan, innan jennie flyttade upp var jag och mikaela dær næstan varje dag. :)
Før øvrigt tycker jag att det ær himmla kul med en blogg, hær kan man ju skriva vad som helst och hur mycket man vill :) Det ska jag gøra, kanske kommer denna blogg bli nya blondin bella?!
Helgen då. Den har varit lugn och go. eftersom att jag skulle upp och jobba på lørdagen så blev det inte så mycket gjort på fredagen, jobbade till halv sju, sen hem till jennie och mikaela och kolla på nær dom drack rødvin.
I lørdags nær jag kom hem från jobbet hade nørdarna vart och køpt varsitt sexpack till oss, som vi hællde i oss under kvællen och sen somnade.
och igår gick jag i pyamas hela dagen. det var gøtt.
ja, det var det som hænder i mitt liv. Nu ær det ny vecka och nya tag!
//Jonny-jævel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0