00.00

Jennie och mikaela är ju förjävla roliga. Igår när vi alla tre hade legat bakis hela dagen som tre lik, ville vi ha kebab. Så jag och mikaela traskade iväg och köpte kebak, hyrde film och köpte även lite snask. kebaben visade sig vara det vidrigaste jag har ätit men colan slank lätt ner.. Efter maten och innan filmen var allt frid och fröjd och jag skulle göra saft till oss. Då bröt helvetet los i vardagsrummet, Mikaela slog till jennie i ansiktet och självklart skulle jennie ge det dubbla tillbaka och slog till mikaela, så fortsatte det tills jennie gick över styr och sparkade till mikaela så att tösen bokstavligt flög ur soffan. sådan syskonkärlek. tur vad väl det att jag fortfarande var på bra humör. så jag och saften försökte lätta på stämningen genom att vara någon slags mellan hand och prata så bra om wallander filmen. 
Och från att gå från världens ovänner till bästa vänner på mindre än ett dygn är också bra gjort tycker jag, för idag när jag slutade jobbet gick jag till H&M, då träffade jag dom två mupparna där glada och hade det trevligt. 
varje måndag kväll visar norska tv 3 två avsnitt av sex and the city och jag blir lika inspirerad varje vecka att skriva bloggen efteråt. om jag vore lika bra på att skriva som carry så hade jag vart rikare än blondin bella just nu, men dessvärre är jag inte det, men ni vet vad man säger, övning ger färdighet.
Imorgon får vi nycklarna till nya lägenheten så i veckan blir det lite smygstart på flytte och tills på måndag ska vi vara helt färdiga var det väl planerat.
Nä nu får det bli en liten fin en och sedan blir det sängen som flåsar mig i nacken för tillfället, det är ju trotts allt en dag imorgon med. och imorgon har jag bestämt mig för att jag ska ta en tur till Steen och Ström och kolla läget, upptäckte idag att det är sju våningar, jag som alltid har trott att det bara har vart tre.  det känns inte så bra att jag jobbar i ett köpcenter som jag inte vet ett skit om. så imorgon blir det orientering på steen, och kanske ska man slänga ut en slant på en ny parfym. För en måste ju få leva lite också. 
Jag återkommer om det. 

Natti natti 
//jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0