Varg eller Vampyr -Tuff choice

Kom precis hem från den efterlängtade filmen. Och guuud vilken film. Det var ingen besvikelse och den var verkligen inte dålig eller sämre än ettan. Den var sjukt bra och minst lika bra som ettan.
Det svåra för mej just nu är vampyr eller varulv?! Jacob, vad hände?
Men jag tror att Jacob hade så stort inflytande på mej bara för att Edward inte var med så mycket. Hade det vart Edward istället för Jakob hade mina känslor vart detsamma. Men tro inte att jag ger upp honom för det.
Den här filmer var verkligen värd att se. jag skrattade, jag grät och jag höll Mikaela i handen.
Nu ska jag gå och lägga mej och drömma fina drömmar om ängar, skogar och överbeskyddande killar.
God natt Jonna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0