Trötter, Glader eller Butter?

god kväll old fellas! ska jag vara ärlig så har jag faktiskt inget att skriva idag. Det har inte hänt ett skit i mitt liv denna gråa dag. Igår däremot hade vi fest i lägenheten. Familjen Salte är på besök och dom var ungefär lika glada i alkohol som vi är så det blev ju en bra kombination. ikväll är vi tydligen på flaskan igen. Fast egentligen känner jag bara för att krypa under täcket och inte göra ett skit. Men man måste väl ställa upp för laget.
Nu ligger halva crewet och snarkar i soffan medans den handra halvan spelar poker. KUL!
Själv ska jag ta mej en evighets dusch och hoppas att jag blir lite piggare och på bättre party humör!
Vi Snakkes!



Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0