Trött och jävlig!

heej.
Nu sitter jag här med en stor kopp kaffe och bloggar när jag egentlogen ska börja göra iordning mej, börjar jobba om en timma :/ Men det tar ju bara fem minuter för mej att ta mej till jobbet, så ingen idé att börja stressa än :P
Idag blir det också stängning för min del, har stängt måndag tisdag och idag onsdag, faktiskt ganska gött. då har man hela morgonen på sej :) Men imorgon är jag ledig, gott det! Då blir det inte många knop för min del kan jag lova er!

Jag är fruktansvärt trött och orkar verkligen inte jobba idag! Usch! Men men, så fort man kommer till jobbet så blir det ju en annan sak. Då blir man pigg och så är det helt plötsligt roligt att jobba :) På det nya jobbet, på Byporten är faktiskt ganska så skoj, finns så mycket att se på om man intehar speciellt mycket o göra. Och det är så jäkla slönt, för det tar som sagt bara FEM minuter att ta sej från och till jobbet :P

nä fan, nu orkar jag verkligen inte mer och fantasin är inte på topp om man säger så! Så nu sätter jag punkt här.

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0