Transor med barn

Godkväll :)

kom nyss hem från jobbet. blev väldigt tidig idag, så skönt!
Och det gick bra idag, allt bara flöt på, så när jag var redo att räkna kassa tänkte jag att den kommer ju att strula som in i helvete nu när allt annat har gått så bra, men ikke.. den gick fort och allt gick som det skulle :) det var verkligenen toppendag på jobbet idag!

Men nu sitter jag här i min ensamhet (Mikaela har inte kommit hem än och Cherie vet jag inte vart hon är, säkert ute på ett glas vin med arbetskollegor som vanligt :P), dricker ett glas chaite och känner snuva komma! är helt tät i näsan, hoppas verkligen inte att jag åker på någon sjukdom nu! Isf har jag ju hela dagen på mej imorgon att återhämta mej, eftersom jag är ledig imorgon :) det ska verkligen bli skönt det!

Jo en sak till, när jag satt o väntade på bussen hem från jobbet gick en transa förbi med barnvagn och gav mej onda ögat, säkert för att jag glodde med öppen mun :P haha. Han/hon var säkert två meter lång med sina 20 centimeters klack. haha såg lite skoj ut :P stackars unge, bli förrvirrad på detta viset, vem är mamma och vem är pappa? :P

nu ska jag invänta Mikaela och säkert gå o lägga mej!
Puss&Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0