The ugly truth

Godmorgon kära läsare :D

Vajnade för ett tag sen, och satte på filmen som jag somnade ifrån igår vid nio tiden :P The ugly truth. sikken film, den hade allt som en chic lit film ska ha :) jag kom på mej själv under filmens gång att jag hade ett leende från öra till öra :P jag känner mej så mesig när jag kommer på mej med sånt!

Sen så har jag fått min första lön idag :) wihoo.. skulle egentligen velat ta första bästa buss in till stan för att gå bananas i någon butik :P men näe, jag börjar jobba två, så det orkar jag inte. det får nog bli lite shopping på Torsdag när jag är ledig :)

Nu ska jag gå upp och fira min löning med en brakfrulle :P



Good Morgon, är helt nyvaken typ, och det syns! :)

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0