The time never ends

Buhu. Idag skulle jag egentligen børja jobba kl 12.00 men kl 06.50 ringer telefonen. Yvonne har blivit sjuk, så då står jag på tur før att hoppa in. så kl nio traskade jag ivæg till jobbet før att jobba till 19.30 ikvæll. egentligen ær det inte så jobbigt men det kæns som att tiden står stilla før tillfællet. kl ær bara tre och det kænns som att den ær sex. Men men, mer timmar ger mer pengar. och det kan jag behøva efter denna månaden.
Igår slutade jag tidigt, och det firades genom shopping. Det blev endel nya saker till mitt rum som førøvrigt ær færdigt nu. jiihoo! och lite smått som exempel en dator och en ipod nano, en rosa en.  
Så nu ær mitt liv fullændat, kan inte bli bættre æn såhær! Bredbandet kommer på fredag då tænkte jag lægga upp lite bilder på lægenhetenn och kanske någon bild på mina bæbisar också (datorn och ipoden)
I måndags nær jag hade slutat jobba och var påvæg hem blev jag stoppad på karljohan av førsæljare och jag som aldrig kan sæga nej och bara gå vidare stannade sjælvklart før att lyssna vad de hade att sæga som var vært att stå ute i regn før.
De handlade om vitaminer. Och dum som jag ær trodde att om jag skrev på ett papper så skulle jag få 50% om jag køppde dom jækla vitaminerna i en affær. Men nej då, dær stod jag och skrev på ett abonemang. så varje månad skulle jag få vitaminer som innehåller rækor hem på posten før 269 kr. Typiskt mej.
Så igår satt jag hela morgonen i telefonkø før att få anvænda min ångerrætt på 14 dagar.  Men ændå så måste jag betala 269 kr før burken som jag fick på plats. ack så dumt det blev, men før hoppningsvis har jag nu lært mej en læxa av detta misstag och bara trampa på næsta gång jag ser en førsæljare. Det var allt før mej idag. på fredag får jag internet och då slipper ni læsa mina inlægg med norsk text kæra familj och vænner!
Vi snakkes! HA DE! /Jonny-jævel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0