Sura Kärringar är inget o ha!

Hejhej :)
Nyss hemkommen ffrån jobbet, så skönt! en arbetsdag till, sen sticker jag till sverige, som jag har längtat!!

idag har jag vart på ett toppenhumör hela dagen, så det var faktiskt skoj o jobba idag. förutom att det kom en kärring förut när jag stod i disken, så jag såg henne inte, men hon såg mej. så ropade hon "Hallå, får man handla här eller är du upptagen?" med en tyken klang, redan då fattade jag att denna kärringen skulle klaga och skapa problem, hon ville ha bröd, och jag sa vilka bröd vi hade, hon sa "men lilla du, jag har faktiskt aldrig köpt bröd utav er förut så jag vet inte vad dom smakar" det också tyket. sedan frågade jag ifall hon ville att jag skulle skära upp brödet, tydligen så hörde inte hon o jag uppfattade det som att hon inte ville att jag skulle göra det. Hon blev skit sur, och skrek att det var dålig service på detta stället. När hon sedan skulle betala glömde jag att fråga ifall hon ville ha en påse, och det frågar hon om när hon sedan har betalat då jag säger att den kostar en krona. Hon börjar gapa o skrika om att det är jävla skitungar som jobbar här, och att vi inte bryr oss om våra kunder, och hon skulle aldrig mer i sitt liv komma tillbaka till oss igen! Hon tog sitt bröd, utan påse, gav mej en blick som kunde döda o rusade därifrån.
Fyfan för jäkla bitterfitter asså. Jag gjorde så gott jag kunde för att få fgram ett falskt leende hela tiden. men jag var jäkligt nära på att börja gapa o skrika jag med, hoppa över disken o klappa till henne. Usch. efter det så gick jag o var arg skitlänge, men fan jag fick skaka av mej det, för fan heller att en sån jäkla idiot skulle förstöra min glada dag!
Sen kom mina goa och snälla stammisar som jag nästan kände att jag älskade då för att dom var så snälla o trevliga :) fast att kanske servetterna vart slut, eller kaffet för starkt eller kallt :)

nä, nu ska jag ställa mej beredd vid dörren för att skrämma mikaela, hon kommer vilken sekund som helst ;P

Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0