Söndagar kan vara bra sköna ibland

God morgon god morgon :)

Vaknade vid nio, o fastnade här, har suttit här i en timma nu i bara nattaskjortan! Jag har faktiskt lagt in ljudböcker på min telefon, så att jag har någon bra bok att lyssna på på tbana och buss, till och från jobb :) Det fick bli lite samma stuk på alla böckerna, jag är ju sån. hittar jag en bra bok någon gång, då vil jag läsa något liknande nästagång. som nu, då har jag läst svensk maffia och snabba cash, då fick det bli uppföljaren till snabba cash, Aldrig fucka upp med Jens lapidus och Liam Nordberg med Insidan. ska bli götta :) fast det verkar som om böckerna har hamnat hulle om buller på telefonen. Har dom det så blir jag så jäkla trött. Hata itunes och iphone :P

Igår var det en sån perfekt söndag, vi käka en lång frulle, sedan blev det lite tv. fast jag kollade gamla repriser på internet ist. vid tre tiden blev det fika och vid fyra var det dags för pappa och Thorre att åka hem. och Cherie bestämde sej för att åka till jobbet och jobba lite, konstiga människa, på en söndag? Vilodagen ffs! då satte jag mej vid datorn och satt fast där ti några timmar. Sedan när Cherie kom hem blev det ugnsbakad lax med pesto, couscous och ett glas rosé :). efter maten var det dags för en gammel Adam Sandler film :)

Idag jobbar jag från två till halv tio, och jag har tänkt mej att åka in lite tidigare så att jag får köpt lite underkläder och sån skit innan jobbet. hade vart gött o slå några flugor i en o samma smäll. För till helgen blir det hemmåt :) då ska jag hem och mysa med tobbe, ända från torsdags kväll till måndagmorgon :) Jag köpte tågbiljetter igår både fram och tillbaka :) tur och retur med andra ord!

NEJ, nu får det bli frulle, men jag såg att den jäkla pantburken Mikaela har glömt att knyta ihop brödpåsen, påsen stod öppen som en jäkla fågelholk. Så det får väl bli knäckemacka ist då! För brödet är väl som en knäckemacka. Åh säger jag bara!

over and out Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0