Sol i Oslo

hejsan.

har nu kommit hem från en liten solning. skönt det.

Men jonna, om vi åker på en restresa är det ju för att vi har långledigt, jag vill ju inte ta extra ledigt för att åka någon gång i januari. Det gäller att passa på när tillfällen ges!

Till helgen kanske pappa kommer, men det kanske jag redan har skrivit? men iaf, ska isf bli jäkligt skoj, hoppas verkligen. Om cherie måste åka o jobba i sthlm så kommer han inte, men kan hon stanna i oslo då kommer han :) som tur är att han har planerat att gå ut med en gammal kompis på fredagen. då slipper jag! och då är jag inte bakis på lördag, när jag ska jobba.
Idag jobbar jag kväll på byporten, så ska väl börja göra iordning mej nu, så att man ser lite okej ut.
Fick ju köpt mej en jacka igår :) blev även två halsdukar och smink, ett par skor också! så skönt att det äntligen är gjort! fanns inga jackor kvar! men blev en finfin jacka från carling på killavdelningen. tycker att den är snyggare varje gång jag kollar på den :D

Nej nu ska jag dra, som sagt ska jag göra iordning mej nu.

Dagens låt är : Veronica Maggio med stopp. så jäkla bra ;)

puss & hej Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0