Soffliggaredagen!

Godmorgon godmorgon :)
Idag är jag ledig och det firas med en dag i soffan skulle jag tro :P Nä nu ljög jag, disken måste diskas vettu. Men sen blir det soffliggar tävling :)
Ah, jag åt nyss en clementin, fyttirackarn vad gott det är!

igår slutade jag och Mikaela jobba samtidigt så vi möttes i stan, och så kom Jonna också. Mikaela O Jonna hade bestämt att vi skulle ut och gå i snön igår. Men jag vägrade klockan började närma sej halv elva på kvällen och det blåste storm och snöa som in i helvete. Kallt var det också för den delen. Så vi åkte hem till oss istället för att dricka en kopp chaite och tjata. Jonna blev kvar tillhalv två eller något i den stilen. För min del gjorde det inte så mycket att klockan var sent. Men både Mikaela och Jonna skulle upp o jobba idag :P höhö säger jag bara!
Det har snöat här i två dagar nu. Tycker inte om snö, men jag tycker inte om regn heller, så hellre snö än regn. Men det får inte lägga sej på backen. Det är då det blir jobbigt!

Till helgen kommer min kära moster och min lika kära kusin hit till Oslo för att hälsa på Jonna, men dom kommer nog hälsa på mej lika mycket :P Ska bli skoj, men det värsta är att jag jobbar hela helgen. Men som tur är jobbar jag inte sent. så det är nog inga problem, det är ju alltid på kvällen allt skoj händer. för på dagarna kommer säkert bara dom att gå i affärer, och det är ju inte precis min största hobby. Då jobbar jag hellre :D

nä du, nu ska jag dra i men en kopp svart och glona på tv!

JENNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0