Snurrig as hell

Har tagit mej en 25 minutare i solen, kollat kontot och vart på apotket. Blev förvånad över hur mycket pengar jag hade kvar på kontot :) Jag har kanske gått o blivit en spara trots allt :) För jag har alltid vart slösa.
på apoteket måste jag vart lite snurrig o trött, för jag kom på mej själv att jag står vid ammningsavdelningen och glor. fast huvudet var någon helt annant plats, vaknade till liv när det frågas ifall jag behöver hjälp, då jag säger att oj jag har gått fel, när jag stått där i tio minuter eller något och går raskt över till förkyldningsavdelningen :P
Jag tror fan att jag har blivit mer snurrig än vad jag är. för igår stod jag o tvåla in mitt hår, kom på att jag gjorde fel när jag kände dom små peelingskornen i håret :P Jag tror att jag gjorde fel för att jag gjorde allt baklänges, jag tar alltid shampo först, balsam och sen två, men nu råkade jag greppa tvålen först o hällde skiten i håret.

nu blir det en till clemetin o en till kopp kaffe. ska sminka trynet snart oxå :/ mindre skoj på det!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0