Sjukling!

Gah!
Vaknade upp med en bomtät näsa och ett huvud tungt som bara den! Jag har nog gått och draigt på mej någn grisinfluensa! Nä det är nog bara en vanlig förkyldning, men fan vad jobigt det är!
Jag som hade tänkt att shoppa idag, men nu skiter jag nog i det. fast fan, det är enda dagen jag kan shoppa innan jag åker hem nästa vecka :/ jaja skit sam.

Idag ska jag bara ligga hemma o kurera mej ifall det skulle bryta ut till något värre, eftersom att jag har jobb som snart knackar på dörren. Dricka mitt chaite och kolla på simpsons marathon. Får bli lite Family guy också, eller Familien Griffin som det heter på Norska :P

Nu är Jonna i Sverige och snart Mikaela med. hur kan dom lämna stackars mej ensam i den stora huvudstaden?

nä dags att käka frulle, magen pratar med mej!

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0