Resfeber

haha åh vad nervös jag är! imorgon ska jag åka T-banan helt själv för första gången. Jag har 45 minuter på mej att ta mej från colosseum till bussterminalen och jag som alltid vill ha tid på mej tror inte att jag kommer hinna ta tricken, så med lite hjälp av min vän Rasmus beslutade jag mej för att ta T-banan. Enligt Rasmus kan jag inte missa bussen om jag tar den, enligt mej kommer jag garanterat göra det. så nu är det upp till gubben i molnen om han vill vara på min sida elller inte imorgon.
Nu har jag även tagit mej i kragen och börjat packa. tråkigt att niklas badar nu då så att jag inte kan fullfölja detta projekt. Får bli en liten en och sen sparka in badrumsdörren!
återkommer
//jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0