Raindrops falling on my head

Heeej!
jag var ute på stan idag och tænkte køpa mej ett par støvlar, eftersom att det regnar ju hela tiden nu.
Men dom billigaste jag hittade kostade 950 kr! 950!! rena rånet, før att inte bli lite bløt om sockorna.. Inte en chans tænkte jag och gick och jobbade.
Men nu sååhær på kvællskvisten har jag børjat tænka i andra banor och kanske går och køper ett par nu nær jag slutar ændå. Før hællre torr æn bløt som jag brukar sæga.
Nu på lørdag var det planerat att mamma och min familj skulle komma upp till olso med b.la min sæng och lite småplock från mitt rum. men nej då. Hær i norge måstetydligen svenskarna jobba ihjæl sig sjælva. Så jag fick inte ledigt denna lørdagen och måste slita. tre hela veckor i rad, alla dagar och lørdagar. Belønas med fyra dagar ledigt i november.. dit længtas det något otroligt ska ni veta kæra vænner.
Nu blir det att stæda och sedan sluta før dagen!
ha det! Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0