OsloSafari

Heej. Det har inte blivit mycket bloggande denna helgen såg jag :/ Har helt glömt bort det, jag iallafall.

 

Jag kan berätta vad som hänt i helgen :) Min moster och min kusin vart här, dom bodde hos Jonna. Fredagkväll kom dom, då var jag och Mickis hemma hos Jonna och co. för att tjöta lite bara. det bjöds på kaffe ifrån den nya kaffebryggaren :) Svenskt kaffe dessutom! På lördagen jobbade jag och Jonna, så Mikaela fick roa Moster och Sofia. Dom hann typ bara med operahuset och lite shopping. Sen kom jag och Jonna hem. då blev det öl och vin kväll hos mej o Mickis. Dagen efter, med andra ord Söndagen körde vi en turistheldag :) Vi vart slottet, kollade pundarplattan, Som Mikaela är skiiiiträdd för, hon vääägrade att gå där, fast klockan var mitt på dagen och det här stället ligger mitt i stan :P hahaha, till slut gav hon med sej om hon fick hålla mosters hand :P Sedan gick vi till Akerbrygge o kikade lite på dom nybyggda lägenheterna som ikke är nådiga asså :/ shit pommesfrites!! Sedan skulle vi åka till Frognerparken också, men moster o sofia vågade inte tjuvåka trikken :P höhö så vi vandrade hem ist. Hem till Jonna och kollade på två filmer, för dumpa honom och sen midnight meat train som var skitkass! tråkigt, för den började så jäkla bra!

Måndag morgon gick jag till Jonna för en kopp kaffi. Sedan var det dags att följa Moster och Sofia till bussen mot Trollhättan. Och sen började jag jobba. Uh Måndag och början på en ny (jobb)vecka :/ känns alltid bättre när det blir onsdag torsdag någon gång tycker jag :)  Men idag är det tisdag och idag blir det jobb på Stovner, ska jag sitta på Tbanan och läsa min braiga bok :) Det längtar jag faktikst lite till!

 

På lördag är det Stovner Awards, hela köpcentret har typ hyrt en krog inne i Oslo som det blir centerfest på :) ska nog bli skoj :) Hade vart jäkligt gott o få lön på fredagen OCH inte måndagen därefter :/ eftersom man är fattig som en kyrkråtta!

 

Nä, nu blir det lite bilder från helgen. Har inte jättemånga för min mobil dog. Men sen när Jonna eller mikaela bloggar kan man hoppas på att dom är lite snälla och lägger in resten av bilderna :)

 

 

Mikaela kissari slasken pga att en annan viss person spydde på toa :P

 

Det här vaknade vi utav på Söndagen, Fotboll, Fotboll,Fotboll!

Dom tre mupparna! Jennie, Jonna & Mikaela! :D

 

Moster, Jag, Jonna Och butface-Mikaela

 

Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0