nu så..

Då sitter man på bussen mot vackra sverige :) hade planerat in att ta mig god tid på bussterminalen, men ikke, blev kvar lite längre på jobbet, mycket folk, så jag fick stressa som tusan, skulle gått till banken och växlat in pengar så jag kan ta bussen till vänersborg, men det hann jag inte.. så nu får man ju stressa på torp med :/ jaja, är ju iaf påväg nu :) mammi, here I come! :)


Helgens planer: Ikväll blir det nog att bara ta det lungt.. eller, a dricka lite rödvin med mamma o mysa.
Imorgon blir det bio om det finns biljetter kvar, TWILIGHT!!
Lördag party skulle jag tro?
Söndag blir det hem till oslo igen, ska åka tåg, så det ska bli gött som fan, direkt tåg också :)

Ne nu ska jag läsa lite snabba cash..
see you later!

/Mikaela

Kommentarer
Postat av: Jennie

nämen oj? stressade du? det var lite ovanligt!

2009-11-19 @ 15:18:04
URL: http://tremuppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0