Nu kommer långledigheten!

hejhej.
Kom hem för en stund sen, har vart på stadens torg och letat efter en vinterjacka med Mikaela till Mikaela. Hon köpte första bästa. och jag fick mej köpt en tröja från killavdelningen på Carlings. Det var kärlek vid första ögonblicket vill jag lova! Sedan gick vi till en uteservering och tog en bärka i snön :)

Från det ena till det andra, Det är väldigt kul och jobba i ett köpcentrum när man slutar, kommer ut och fattar fralla när det ligger fem centimeter snö ute(!!!) Blev chockad faktiskt!

Idag på lunchen sprang Mikaela iväg och impulsköpte en minidator för fyra tusen typ :P haha mupp är hon!

Nä du, nu ska jag och Mickis springa o köpa oss lite food!

Btw, imorgon OCH på Söndag är jag ledig! Gott as hell!

(Här kommer lite bilder från jobbet, snön och öl)

Här är Jag & Koki när vi brer lite påsmurtar imorse.

 

Här är snön utanför jobbet på Stovner

 

Mikaela på Kalle-Johan med en stor kall bärka ;)

 

Jag med en likadan vettu ;)

 

Puss&Kram Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0