MAAAAT

kom hem från jobbet för en stund sen, fy vilken dag säger jag bara.. vi brukar vara tre på fredagar för att det är så mycket att göra, men idag var vi bara två, satt ner femton minuter runt tolv, drack kaffe o tog en cigg, sen har jag bara sprungit runt.. sköönt att vara hemma nu, och få i sig mat.. sen ska jag kolla på en film jag laddat ner, the ugly truth, hette den eller nått, men innan det blire en solning och en dusch, sen bädda ner sig i den varma sängen + rullen! göött! ska faktiskt upp 05.30 i morgon igen..

imorgon blire nog lite party skulle jag tro? :) skadar aldrig med lite öl



Dagens låt : Lady Gaga och Beyonce - Telephone

lyssna och njuuut!
/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0