Leva bör man annars dör man

Och det gjorde vi igår, levde alltså. Eftersom att varken jag, lisa eller johanna hade något att dricka bestämde vi oss för att gå till strandgatan och förfesta. Efter det blev det lippan för hela slanten. bokstavligt talat! hur mycket pengar gjorde jag slut på egentligen? mitt moraliska jag säger åt mej att stoppa huvudet i sanden, men det tänker jag inte göra. för kul hade jag och då är det värt det.
Tog en taxi hem från stan klockan halv sex imorse. Då var jag brutalt hjärndöd och halvt medvetslös, sov några timmar och nu sitter jag här men verkligen inte så bakis som jag trodde mej själv bli utan har precis blivit itryckt fiskgratäng av mamma som jag inte tyckte om konsistensen på och känner men faktiskt inte alls speciellt bakis.
Skönt är väl det. Bussen bär av hemåt klockan 20.45 ikväll det vill säga att jag kommer vara framme i oslo
kl 23.35 men men, jag kände mej inte riktigt redo att åka hem tidigt idag.
jag åerkommer om det senare!
over and out /jonna


Förferre på strandgatan

 




EFTERFEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0