Kanarieholmarna.

Godmorgon godmorgon :)

Har precis dragit i mejen frulle som kallades duga! Nu sitter jag med mitt kära kaffe och skriver på bloggen (favorit sysslan vettu).
Idag jobbar jag på Stovner från tre till halv tio. Så jag hade tänkt att dra mej några timmar tidigare till jobbet, för att gå o kolla efter en vinterjacka. Och det kan jag göra på Stovner, så slinker jag in på jobbet o sniker åt mej en kaffe och hälsar på mina kära kollegor :)

Över jul och nyår har jag och Mikaela fått långledigt, gott :) jag har nästan två veckor ledigt :) så Mikaela pratar på att ta en restresa någonstans. Vi satt o kollade igår, men det var ju inte så billigt som man hade hoppats på :/ Men Cherie sa att om vi vågar kan vi sitta o kolla dagen innan vi åker, boka det första vi ser. för då är det billigare. Vi får se vad som händer. Det hade vart jäkligt gött. Då blir det jag Mikaela och tobbie :) fast är det någon mer som skulle vilja följa med så är det bara att slå en pling ;)
Annars blir jag hemma i Sverige i två veckor! Det hade vart ganska gött det med :)

Nä, nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla lite på Malou Von Sivers :)



Igår fick Mikaela ett paket utav mej, det innehöll två kaffepaket och tusen kr :) så snäll jag är :) (jag var skylldig henne:P)

Puss&Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0