Jennie förkyld

Godmorgon!

Så, nu har jag sminkat mej, käkat frukost och pratat med Tobbe. Nu är det kaffe och bloggen :) Sen åka till jobbet!

Iadg känner jag mej mycket bättre, konstigt! endagsfeber? jaja, bra är det iaf! är bara förkyld fortfarande, det rinner och det nys, det kliar och hostas hela tiden. igår trodde jag att jag skulle nysa mej till döds!

Pappa kommer idag :) så skoj! jag får skynda mej hem från jobbet skulle jag tro, för han kommer med bilen vid sex tiden. så slipper han stå utanför o frysa. han har ju inga nycklar, och sheriffen är på julbord. Så pappa vill ta med mej hem till en kompis till han och sen ut på byn, men jag skippar nog byn. ska ju jobba imorgon. och så tar vi byn på lördag ist!

Nu i helgen kommer nog inte Jonna och Mikaela blogga ett piss, så ni får nöja er med mej, vare sej ni vill eller inte!



(fan, jag får inte bort bilderna, så det får bli två likadana)

Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0