Jeg skjønner ikke

igår var jag och Jonna på Kino ;) det blev New moon, saatan va bra den var! jag både grät, skratta och hoppa till ett par antal gånger :P

när vi åkte ner för bogstadveien så såg vi att MONKI öppnas inom kort, men jag vet att dom öppnar i morgon kl 12.00! jippie! shoppa heeela dagen eftersom att jag är ledig ;)

nu sitter jag och jennie o käkar frulle, ska snart börja göra mig iordning inför jobbet, börjar egentligen kl tre idag, men skulle komma in en timma tidigare, så snäll som jag är så gör jag ju det :P Jennie drar till Sverige i morgon, så då kommer jag att vara helt alene här hemma hela helgen, såå skönt!


Jag o min fina hjärtkopp nu på frullen


TWILIGHT!

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0