jag lever!

Mickis is back in the game!

Idag är det min lediga dag, vaknade klockan 12 typ, så skönt! har kollat några avsnitt från ensam mamma söker, sen har jag stoooor städat lägenheten, det behövdes kan jag ju säga! känner mig riktigt duktig!

I helgen är det party för heela slanten! det är nämligen stovner awards på lördag, alla ansatta+väktare på stovner ska party party, dom har hyrt ett stort uteställe på grunnerökka, över tre hundra har anmält sig! wohoo!! men frågan är bara vad man ska ha på sig!? har inte en blekaste aning :/ jobbigt de där du!

På tisdag har jag tid hos frissan! äntligen klippa till detta burret! :) lite för långt i nacken vettni!
sen på torsdag ska jag hem till svea, skulle vart skönt att bara ta det lungt den helgen, men vet hur det slutar, party hela helgen lång, fast det är ju kul de med! :P

Funderar på att köpa en mini laptop, en sån där liten som man kan ha i sin väska, gött att ha på bussen när man drar till svea, sen får tobbe fixa den när jag kommer till vbg, han är så bra på datorer vettni! sen har han en Ipod nano till mig också! en snäll pöjk de! Har haft min mobil som en mp3, älskar min mobil, men nu tror jag att den snart somnar in, det är inget kul!

Jaja nu pratar magen för fulla muggar, tror den vill ha käk!



dagens söng får jag ju inte glömma! ;) det är då :  Rihanna - Russian Roulette

/m.G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0