Jag är inte oskuld längre!

Till anonym om mjölk inlägget. Efter jag skrev detta inlägg slog det mej att jag antagligen skulle få någon
 arg mamma där ute att bli lite upprörd. Självklart kan inte ni hjälpa att ni läcker. och någon har ju även slutat röka, man blir väl grinig i en vecka eller något..
men nog pratat om tuttar med mjölk, det är nu ett avslutat kapitel.
Igår kära människor. jag säger bara oj oj oj.. vilken kväll! eller det jag kommer ihåg av det var grymt kul. Jag blev av med min öl-oskuld. jag har aldrig gillat öl, men nu har jag lärt mej gilla det och igår söp jag mej för första gången full på det. och som ni kanske redan har sett på dom vackra bilderna som jennie har laggt upp så blev det kanske lite för mycket öl för min del. men det bjuder jag på.
Fast jag deckade inte för att jag var för full, jag deckade av flera olika anledningar, som t.ex att jag har jobbat i tre veckor i rad alla dagar. och att jag även hade jobbat denna dag och av några andra orsaker med.. ;)
vi drog ju även på efterferre, som alltid här i norge. jag lyckas alltid komma hem vid sex tiden på morgonen och sova till tre dagen efter. men men, vad ska jag säga?! det här är min ungdom, AND I LOVE IT!!
Nä, nu ska jag sätta på en rulle och äta mina älskade sörlands chips med smak av creme fraiche, sjalottlök och urter (som dom säger på norska) Dessa goda små liv låg brevid min säng förut när jag vaknade och jag hade ingen aning om hur dom hade hamnat där, men det visade sig att vi hade tatt vägen förbi deli de luka på vägen hem imorse.
jaja jag återkommer lite senare med uppdatering av hur jag mår.
HEJ DÅ!
//jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0