Im off to work!

yo! Sitter och käkar frukost, rostade mackor med skinka och en stor mugg te fick det bli. smarrigt.
Min kropp skriker egentligen på mej att jag ska gå och lägga mej och sova igen. men nej då. Sova ska man göra på natten. Jag ska iväg och mata tanter och gubbar med påsmurtar och kaffe! och om jag har tur idag så tar dom kanske även en linse.
Nu är det bara idag, imorgon och onsdag kvar. sen åker jag till sverige. ska bli så gött! jag längtar så efter mamma, jörgen, ida, sofia, elvis, tyra, loppan och cider. hela min familj med andra ord.
det första jag ska göra är att gå till e-hous och köpa en stor jäkla chai-latte, dom har inte det här och det är synd tycker jag. och så är det ju sista helgen jag och min alldeles egna vän lisa karin ode får tillsammans, innan jag åker tillbaka hit och hon åker dit, och med dit menar jag åre för att jobba en säsong där. så en weekend i åre är redan taget för min del i vår.
jaja, nu ska jag ta på mej mina gummistövlar och traska vidare till nästa liv. Ajökens
//jonna

Såg på lisas blogg att hon hade gjort en läppförstoring. this is for you lissbeth, jag behöver ingen photoshop för att se ut så, jag kan göra det nartuligt ;)

hahahah jag kan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0