I love music

Har suttit vid datorn hela dagen och laddat ner musik till min ipod. men nu har min fantasi tagit slut, kommer inte på mer musik för tillfället. får ta nya tag imorgon.
Förut satte vi oss alla fyra i vardagsrummet och rökte vattenpipa med äpple smak, götta götta. Sen satte killarna på en kass film som jag skippade.
som jennie skrev tidigare har vi fått internett och jag kan nu blogga hur mycket som helst. låter bra va?
Bra som jag är har jag erbjudit mej att gå upp kl sju imorgon när elekrikern kommer för att ta en titt på våra element. enbart för att låta alla andra sova så sött går jag upp.
Så nu ropar en liten en från jackfickan och det är min lag att lyda.
återkommer imorgon
Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0