HOJ!

Heeej!
sorry för det dåliga bloggandet men jag har faktiskt haft storbesök denna helgen av min kära mor och syster.
Det har vart en trevlig helg,  men jennie har ju redan skrivit om allt så det finns ju inget kvar för mej att säga.
förutom att jag hade väldigt kul och att det var trevligt att vandra runt hela oslo i söndags.
Vi i kollektivet har nu bestämt oss för att skippa inflytningsfesten och istället ha en nyår/inflyttningsfest på nyårsafton. Vi ska då bjuda upp alla våra vänner från sverige men även de få vänner vi har här i norge och ha en hejdundrande fest hela natten lång. Det ska bli oerhört kul. dvs om alla som man vill kommer. hade ju blivit lite synd om det skulle sluta med att bara jennie och mikaela kommer från min lista. om jag ens ska bjuda dom, jag har inte riktigt bestämt mej än. jennie deckar ju vid tolv och mikaela kissar bara i slaskar.
Jag måste vara den mest otekniska människa som har vandrat på denna jord, jag kan ju ingenting om datorer ipodar och teknik. hur som helst så tänkte jag ge mej på ett försök till att lägga in musik på min ipod som jag har haft i över en vecka nu utan att använda. håll tummarna att jag lyckas var så snill!
återmkommer! Jonna

Snygga Mikaela
Mikaela lika snygg som alltid


Jennie visar hela sin rumpa som leder till brutalt gapskratt


Bättre än en häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0